Trochę więcej

Kontakt : titanic@op.pl

sobota, 3 grudnia 2011

Gry o Titanicu !

To nie jest taki sławny blog ,bo został utworzony w listopadzie. Tym bardziej ,że przecież wiadomo ,że nie zobaczy tego Kate Winslet ,James Cameron,Leonardo DiCaprio jestem pewna .
Dziś patrzałam w internecie gry ,,Titanic'' a znalazłam te 2 gry jesteś fanem Titanica to są one
1.gra Titanic
2.gra Titanic
instrukcji to sama nie wiem nie grałam tylko znalazłam.
Dziś oglądałam też Titanic i się wzruszyłam w końcu płyta nie była za darmo tylko 50 złotych ale cieszę się ,że ją kupiłam wolę wydać to na płytę Titanica niż lalkę Barbie czy Bratz teraz marzę o Titanicu 2 ale by było fajnie
gdyby jednak bł Titanic 2 . tylko ,że Kate Winslet nie chcę grać już w takim filmie może wam zrobię niedługo następny post.
Papa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz